jaap43 Posted Tuesday at 01:27 PM Posted Tuesday at 01:27 PM Ik heb al een paar keer een bericht verzonden maar geen hulp gekregen jullie kunnen ook de Games via mijn mail versturen. Ik heb ze bij de eerste keer gekregen bij de installatie maar door een crash van Windows waren ze weg ! Het zou fijn zijn als iemand van Jullie mij zou helpen, al was het maar met Team Viewer bij deze bedankt Quote
Mr. RetroLust Posted Tuesday at 02:11 PM Posted Tuesday at 02:11 PM De spellen moet je zelf regelen die zijn niet inbegrepen bij Launchbox, dat zou illegaal zijn ivm copyright. Hoe heb je Launchbox gekocht/gedownload? Quote
Mr. RetroLust Posted Wednesday at 07:02 PM Posted Wednesday at 07:02 PM Ik ben slechts een forum bezoeker en geen lid van het LB team. Ik klik geen links aan ter bescherming maat dit is de enige legitieme website: https://launchbox-app.com/ heb je het daar vandaan? Er zijn namelijk oplichters actief die de software met games op harde schijven verkopen online, als je het ook op die manier verkregen hebt dan kunnen ze je niet verder helpen. Quote
jaap43 Posted Thursday at 06:56 PM Author Posted Thursday at 06:56 PM nee ik heb het via deze website Quote
jaap43 Posted Thursday at 06:58 PM Author Posted Thursday at 06:58 PM Ik krijg geen respons om iemand mij via TeamViewer mee te kijken Quote
Mr. RetroLust Posted Thursday at 09:05 PM Posted Thursday at 09:05 PM De link naar de website die je geeft gaat naar een wikipedia pagina over websites. Het is heel simpel, heb je launchbox gekocht en gedownload via de link die ik jou bovenstaand stuurde of niet? Quote
jaap43 Posted yesterday at 03:03 PM Author Posted yesterday at 03:03 PM Ik krijg geen respons om iemand mij via TeamViewer mee te kijken "Ja daar heb ik hem gekocht! Quote
Mr. RetroLust Posted yesterday at 03:32 PM Posted yesterday at 03:32 PM Ik denk niet dat het team hier persoonlijke pc services verlenen via teamviewer. Heb je de tutorials bekeken op hun youtube account, dat is vaak het begin om de software te leren. Quote
Recommended Posts